Güllerin tasa ile berbâd olduğu vakit Güvercinler semâya serhâd olduğu vakit Figân eyleyen bülbül abâd olduğu vakit Tüm şehirlerden göçüp geleceğim semtine Şiir kitaplarında kavuşacağız yine !
Ayrılık suâlları zelîl olduğu anda Katlanılan sancılar delîl olduğu anda Bilhassâ mesâfeler melîl olduğu anda Tüm nehirlerden geçip geleceğim semtine Şiir kitaplarında kavuşacağız yine !
Kavuşmak yasalarda karar olduğu saat Göğsüme vuran acı zarar olduğu saat Gözlerim cemâlini arar olduğu saat Tüm zehirlerden içip geleceğim semtine Şiir kitaplarında kavuşacağız yine !
Kalemimin kuvveti zâhir olduğu zaman İlhâmım günden güne mâhir olduğu zaman Tâ ki bu âciz kulda şâir olduğu zaman Tüm şiirlerden kaçıp geleceğim semtine Şiir kitaplarında kavuşacağız yine !
( Şiir Kitapları başlıklı yazı GÜŞTA tarafından 20.01.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.