Kuslar Ki Misali Güvercin

Kuşlar ki… serçeler bülbüller kargalar leylekler sülünler turaçlar sumrular ve kırlangıçların nice nicesiyle; İnsanlığın kendine yakıştırıp taşıyamadığı hak, hukuk , adalet, onur, saygı, sevgi, paylaşım, özveri , fedakarlık, tutarlılık, inanırlık, güvenirlik, duyarlılık, samimiyet , emek, liyakat, barış, özgürlük en başta olmak ve gelmek üzere; çeyrekti yarımdı buçuktu tamdı diye kızışş kudurmuş iştahının doyumsuzluk cinnetinde vitrinlenen her menfaat, özenti, güç ve gösteriş parıltısına aklını vicdanını yolunu gününü fikrini doğruluğunu dürüstlüğünü toplumunu aidiyetini kişiliğini ve karakterini azmış sapıtmış yağma yıkım bozgununa tapan KIYAMET ve TUFAN cehennem döngüsüne yitirip kaybettiği; tüm bozulmuş yıkılmış yitirilmişler adına dünün bugüne örnek misal emsaliyle hayatın yolunu pusulasını yüklenip çırpınan Güvercinler…sosyoloji, tarih kültür, ilim, bilim, felsefe, din …her nerden bakarsan bak anlayıp bilmeye her yeryüzü bozgunu sonrasında yeniden hayata ve DÜNYA’ ya dönüşün habercisi ve müjdecisi değil miydi.. ?!?

( Kuslar Ki Misali Güvercin başlıklı yazı Yeldegirmeni tarafından 7.03.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.