Siyonizm, Filistin Ve Müslümanlar

 Siyonizm Filistin ve Müslümanlar


Yahudi lanetli kavim kendilerini Allah’ın sevgilisi ilan ettiğinden beri her türlü gayr-i meşru, gayr-i ahlaki hareketi kendine meşru saydı. Üstün insan kavramını icat etti, seçkin kavim saplantısına kapıldı, aşağıların aşağısına düştü.

Kendilerine en çok peygamber gönderilmesini bir ayrıcalık saydı. Aslında bu onun sapkınlığının sonucuydu. Allah merhamet edip hak yola davet ediyordu. Ama o ne yapıyordu, peygamberleri katlediyor, hidayet çağrılarını şiddetle reddediyordu.

Her türlü azgınlığı yapmakta tereddüt etmiyordu bu kavim. Hile, sahtekarlık, aldatma onlardaydı. Kitaplarını tahrif ettiler. İşlerine geldiği gibi yeniden yazdılar. Gittikleri yeri karıştırdılar. Devlet kurdular ama devletleri daimi olmadı. Sürgün yaşadılar.

Kendilerini Firavun zulmünden kurtaran Musa’ya etmediklerini bırakmadılar. Sözlerinde durmadılar. Puta tapmaya, önderlerini ve din adamlarını ilahlaştırmaya devam ettiler.

Arz-ı Mevud’u va’d eden Musa’ya isyan ettiler. Yıllarca zulüm gördüler ama ıslah olmadılar. Fırsat buldukça zulüm ettiler. Güçlüye itaat ettiler, zayıfa boyun eğdirdiler. Ellerine fırsat geçince onu kötüye kullanmaktan kaçınmadılar. Amaçlarına ulaşmak için her türlü yasak fiili meşru saydılar

.
Siyonizm’i kuran Theodore Hertz dünyanın her tarafına yayılmış bu lanetli kavimi, eski yurtlarında toplamak, Firavun zulmünden kurtulup döndükleri ataları İshak ve Yakup as’ ın vatanına yeniden sahip olmak, orada Büyük İsrail Devleti kurmak emellerine düşürdü.

Önce Osmanlı devletine Sabataist yöntemlerle sızdılar, sonra onu parçaladılar. Abdülhamit’ten devlet borçlarını ödeme karşılığı alamadıkları Filistin topraklarını daha az bir baha ile İttihat Terakki çetelerinden aldılar.

Birinci Dünya Savaşını çıkararak Osmanlı devletini yıktılar. Diledikleri gibi parçaladılar. Ve Filistin’e yerleşerek orada küçük bir devlet kurdular. Aradan geçen kısa bir zaman sonra devletlerini Filistin Devletinin aleyhine büyüttüler. Filistin devletini de yıktılar. Filistinlilerin kaderini kukla bir örgüte mahkum ettiler.

Bugün Filistinliler dünyanın her tarafında göçmen durumuna düşmüş vaziyette, Yahudiler ise onların asli vatanlarını bin bir zulümle ele geçirmekte. Bu topraklar her geçen gün kan ve gözyaşıyla boyanmakta. 2000 yıllık bir imparatorluk hayaliyle yaşıyor şimdi Yahudiler. Filistinliler yerlerinden yurtlarından olmakta. Flaşalar Siyonizm marifetiyle yer yer özendirilerek, yer yer zorla yurtlarından göç ettirilerek buraya taşınmaktadır.

Nil’den Fırat’a Büyük İsrail Devleti hayaliyle sarhoş olmuş Yahudiler çocuklarla beraber analarını da öldürmeye azmetmiş durumda. Yahudi çocuklarını öldüren Firavun rolüne soyunmuştur bu gün Siyonizm. Hitler soykırımına uğramış Yahudi bu gün Filistinlilere aynı zulmü uygulamakta tereddüt etmiyor.

Bir yandan Ramazan reklamlarıyla üzerinde Müslüman isimleri yazılmış Coca Cola ürününü zavallı Müslümanlara pazarlıyor, öbür yandan elde ettiği gelirlerle Filistin’de Müslümanların üzerine Yahudi kızlarının isimleri yazılmış füzeler patlatıyor.

Biz zavallı Müslümanlar manzarayı sessizce seyrediyoruz. Bütün Müslüman liderler de koltuklarına keyifle oturmuş yiyip içmekle meşguller.

Ahmet Kemal
Kayıt Tarihi : 14.7.2014

( Siyonizm, Filistin Ve Müslümanlar başlıklı yazı EDİP GÜL tarafından 13.03.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.