Editörlük Görevine Veda

Merhaba sevgili ailem, merhaba Edebiyat evi Sakinleri.

"Ailem dedim, burası benim ikinci evim ve hepinizi çok seviyorum" Diye başlamışım 25 Haziran 2020 tarihli editörlük görevimle ilgili yazıma ve halen aynı fikirdeyim.

Zaman su gibi akıp  gidiyor bu yazıyı yazalı ve dolayısıyla editörlük görevime başlayalı neredeyse üç yıl olmuş. 

Severek üstlendiğim Adem hocamızın layık gördüğü görevi bu süre zarfında heyecanla yürüttüm, ortağım Sami hocamızla birlikte uyum içinde olmak da bana ayrı bir haz verdi.

Şunu yaptım,  bunu yaptım demeyeceğim, çünkü ne yaptıksa kesinlikle Sami hoca ile birlikte yaptık. Tabi ki Adem hocamızdan gördüğümüz destek yadsınamaz, yine sevgili Mehmet Çağatay Ünlütürk'ün de en azından benimle ilgili motivasyon sağlayıcı çok emeği vardı.

Şimdi diyeceksiniz ki; Peki bu yazı da ne, neden ihtiyaç duydun? Ya da belki de tahmin ettiniz, evet bu bir veda yazısı, elbette sadece editörlükle ilgili veda yazısı ama şiirlerde ve yorumlarda elimden geldiği ölçüde yine sizlerle birlikte olmaya çalışacağım.

Sebebine gelince malumunuz 2022 yılı on dört Şubatında açık kalp ameliyatı oldum, toparlanmam bir hayli uzun sürdü. Ama halen fazla yorgunluğa gelemiyorum. Hele sıkıntıya hiç gelemiyorum.

Her ne kadar sizlerin anlayışı  ile görevi rahatlıkla yürütüyor olsam da, zaman  zaman site kuralları dışına  çıkan paylaşımlar, bunlara karşı aldığım tavır bazı arkadaşlarımızın tepkisine yol açıyor, bu tür tepkileri de yedek damarlı kalbim kaldıramıyor :)

Şimdi sizlerden isteğim,  benden sonra da mümkün olduğunca buranın bir edebiyat sitesi olduğunu her aklınıza gelen şeyi paylaşamayacağınızı unutmayın, insanlara hakaret eden, küçük düşürücü ya da siyaset içeren paylaşımlarda bulunmayın, bulunmayın ki editör arkadaşları zor durumda bırakmayın, sitemiz de diğer bir çok siteye göre zirvedeki saygınlığını yitirmesin.

Tabi daha önemli bir isteğim daha var hepinizden helallik istiyorum, hakkınızı
helal edin. Benden yana eğer küçücük bir hakkım bile varsa helal olsun.

Ne dersiniz buda veda dörtlüğüm olsun mu :)

Fazla uzakta değil yine buralardayım,
Şiire hizmet için her an yanınızdayım.
Şimdi Memleket gibi bende yaralardayım,
Belki de hepinizin birer anınızdayım.

Selam, saygı ve sevgilerimle
Mehmet Fikret ÜNALAN (Kul Fikret)
( Editörlük Görevine Veda başlıklı yazı MehmetFikret tarafından 15.03.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.