İlahi Rüyadan Sonrası
İstemsizce beliren Rabbanî his beni etkisi altına almıştı.Rüya gerçeğe yakın, odam miski amber kokuyordu.
Tenhaların bile gülüşü kulağımda, neşenin verdiği sıçrayışla ayağa kalktım.
Ellerim semaya , gözlerim gözyaşına teslim oldu. O suretin ciheti benden taraftaydı.
Gözlerim seğirse bile son kez görmek isteği tezahür etti.
Son bir kez Ebü'l Kasım'a aşkla bakıyordum.
Rüyama misafir olan bu Zat, nuruyla gidiyordu. Ve ben sevinç naraları atarken odam yavaş yavaş karanlığa dönüverdi.
İçimdeki neşe odamın karanlığından daha baskındı.
Görkemli bir huşuyla odama sevinç dağıtıyordum.
Ve ben bugün anladım ki, hiçbir şey Sen (sav) kadar kalbime güzel gelmedi.
(
İlahi Rüyadan Sonrası başlıklı yazı
boslukhissi tarafından
24.04.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.