Bu tabiri magazin dergilerinde,eğlence programlarında  hatta haber bültenlerinde bile duymaktan kulaklarımız aşina olmuştur.  Televizyonda  bir  açıkoturum veya sinema seyrederken alttan  sağdan sola doğru şu yazı geçer:

"Flaş,flaş,flaş...Ünlü sanatçıdan nefesleri kesen cesur pozlar...Az sonra sakın kaçırmayın!"

Cesur pozlar deyince  uzun uzadıya düşünürdük çocukken, yılanla mı fotoğraf çektirdi? Timsahla mı yoksa uçurumdan atlarken mi?Yabani bir hayvanı mı evcilleştirdi? Yanıcı veya patlayıcı maddelerle dans mı etti?

Akıllı telefonlar ile renkli televizyonlar  yoktu bizim çocukluğumuzda  ama  çamurdan yaptığımız oyuncaklarla  çocukluğumuzun en ihtişamlı dönemlerini  yaşadık.

Yıllar sonra anladık ki çıplak ya da yarı çıplak  pozlara denirmiş eğer böyle ise  hayvanlar insanlardan  daha cesur.
 

( Cesur Pozlar başlıklı yazı berberce tarafından 12.06.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.