Hava güneşli de olsa,yağışlı da olsa,bulutlu da olsa  hiç değişmezdi yirmi yıllık esnaf Şakir'in durumu;güneş gözlüklerini takar, sandalyeye oturur, ayak ayaküstüne  atar ve gelip geçenleri seyrederdi,elinde bazen  bir sigara  bazen bir bardak çay olurdu.

Onun bu halini gören komşu esnaf   takılmadan edemezdi:
"Tuttuğun parti iktidar mı oldu yoksa tuttuğun takım şampiyon mu?"

Keyfi yerinde olduğu zamanlar okkalı sözleri çok meşhurdu,örnek:
"Ben hem  kendi partimin lideriyim hem kendi  takımımın  kaptanıyım,iktidar ve şampiyon olmak kanımda var."

Karizmatik bir yapısı vardı,kimseden  akıl almaz,dediğim dedik çaldığım düdük  misali hep burnunun dikine giderdi gerekçe olarak da:

"Kadınlar sert erkekleri sever."derdi. "Çapkın dayı" diyenlere ise çok kızıp:

"O tip işler bana göre değil artık,kocadım",der iç çekerdi.

Güneş gözlüğünü neden mi takıyordu,çevrenin tepkisini  çekmemek için çünkü erkek müşterilerinden çok kadın müşterileri vardı.

( Güneş Gözlüğü başlıklı yazı berberce tarafından 30.06.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.