DUYGULARIMI KALEME ALMAK KADAR ZEVK ALDIĞIM HİÇ BİRŞEY YOK SANIRIM HAYATIMDA ;
KENDİMİ ÇEVREMİ ,SEVDİĞİM İNSANLARI ,SEVMEDİĞİN İNSANLARI HATTA TİKSİNDİĞİM İNSANLARI BİLE YAZMAKTAN BÜYÜK ZEVK ALIYORUM .

SAYGIYA DEĞER DOSTLARIM
BOMBOŞ OTURDUĞUM MASAMDA DUYGU DOLU SAATLER YAŞIYORUM .TARİF ETMEKTE ZORLANDIĞIM BU DUYGUSALIK BENİ GÜZELİKLERE AYDINLIK BİR GELECEĞE TAŞIRKEN DİĞER YANDANDA KARAMSAR BİR TABLONUN TAM ORTASINDA BULUYORUM KENDİMİ TOPLUMUMUZU .
KARŞI PARKTA BİRBİRLERİYLE KARDEŞÇE OYNAYAN ÇOCUKLARIN ETRAFA SAÇTIĞI MUTLULUK BENİ AYDINLIK CIVIL CIVIL BİR GELECEĞE ALIP GÖTÜRÜYOR.AYNI ANDA EVE GEÇ SAATLERDE DÖNDÜĞÜ İÇİN BABASIYLA TARTIŞAN VE TARTIŞMANIN SOKAKTA KAVGAYA DÖNÜŞMESİ GENÇİN BABASINI BIÇAKLAMASIYLA SON BULAN OLAY^DA BENİ KARANLIK BİR GENÇLİK Mİ DOĞUYOR SORUSUYLA KARŞI KARŞIYA BIRAKIYOR.
BU OLAYLAR GENÇLİĞİN DUŞTUĞU BOŞLUĞUN BİR GÖSTERGESİ DEĞİLMİDİR.YOKSA BİZ ÇOCUKLARIMIZLA GENÇLERİMİZLE YETERİNCE İLGİLENEMİYORMUYUZ ?.DEVLETİMİZ GENÇLERİMİZİ KENDİ KADERLERİYLE BAŞBAŞAMI BIRAKTI ?
BU SORULARIN CEVABINI SİZE BIRAKIYORUM.
NEYSE BENCE TOPLUMUN TEMEL DİREĞİ GENÇLERİMİZİ KÖTÜ ALIŞAKANLIKLARDAN TİKSİNDİRMELİYİZ.ONLARA İŞ İMKANLARI SAĞLAMAK İÇİN GERÇEKTEN ÇABA HARCAMALIYIZ.
HER BİRİ BİRER MÜCİT BİLİM ADAMI, AVKAT,DOKTOR OLACAK GENÇLERİMİZİ MAALESEF UYUŞTURUCU ,KAPKAÇ VB TOPLUMSAL TEHLİKELERDEN UZAKLAŞTIRMAKTA ÇOK AMA ÇOK YETERSİZ KALIYORUZ.
ÜLKEMİZİN GELİŞİMİYLE ULAŞACAĞIMIZ YÜKSEK YAŞAM TARZINA BİRER BEYİN OLAN AMA KÖTÜ ALIŞKANLIKLARIN KUCAĞINA DÜŞEN BU GENÇLERİMİZİN BÜYÜK KATKISI OLACAĞINA ,ÜLKE GELİŞİMDE ÖNEMLİ BİR GERİLEMEYE YOL AÇTIĞINI UNUTMAMALIYIZ.
İNANIYORUM Kİ TEMİZ BİR TOPLUM SAYGILI VE NAZİK BİR GENÇLİK İLE MÜMKÜN
GENÇLERİMİZİ MAFYATİK YAPIMLARDAN UZAK TUTARAK ONLARA BİLİMSEL ÇALIŞMALARIN VE İNSANLAR ARASI ÜSTÜNLÜĞÜN BİLİMDE VE TEKNOLOJİDE SAKLI OLDUĞUNU BAŞARININ TEK YOLUNUN BİLİM VE TEKNOLOJİ OLABİLECEĞİNİ EMPOZE ETMEMİZ DAHA VERİMLİ OLMAZMI SİZCE ?
TEMİZ TOPLUM İDEALİMİZ PIRIL PIRIL BİR GENÇLİK İLE MÜMÜKÜN

MÜSLÜM TAŞ
( Temiz Toplum başlıklı yazı muslum--tas tarafından 25.04.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.