*Gelirim gelmesine, gelirimde; dönmemi kimse garanti edemez.`Hatta sigorta şirketleri bile, sigorta edemez

*Birbirine ömür boyu diye sınır koymayalım.Birbirimizi seveceğimizi nerden bilecektik? ,Gördüğün gibi geleceğin ne olacağını bilemiyorduk, yinede bilemeyiz.Şimdiden yalana başlamayalım.

*Beşere eğileceksen senden yüksek yaratık ara bulda onlara eğil, bulamıyacağına göre, hadi sevin

*Zan etmeyin ki ;Dünya sizin için dönüyor, diyelim öyledir, ya mevlevilerdemi size mecbur?Atom çekirdeğinin etrafındaki elektronlardamı böyledir?

* On tane aldı bıraktı gözü yine arıyor. Utanmadan bana ikinci ihtiyacımı yasaklıyor

*Eyyam.ı nehr`eyler ,,,,tağütlarına, çünkü taptıkları nesneler bağırsağına.Bana yılda bir yevm kurban kesmeyi yasak etmeye kalkar bu zavalı... fakirler seyr eyler bu vahim hali.

*Harp eyleyen sulh eyleyemez cenap için.Dünyasını zehir ukbasını rezil ederler, rejim ve patronları adına, acaba niçin?

03 Mayıs 2012
Mustafaoglu Ilyas
( Aforizmalar başlıklı yazı Mustafaoglu tarafından 8/28/2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.