Yeni gelin olmuş kız,annesinin karşısına  dikilip:
"Anne demiş,beni  doğurdun,büyüttün,besledin ve evlendirdin ancak bir tek nasihat etmedin,benim ne yapmam lazım ki kocam kendinden çok beni düşünsün?"

Tecrübeli anne;
"Bak kızım demiş,erkek milletinin  üç kırmızı çizgisi vardır bunları çok iyi bileceksin.Bazen akıllı olacaksın bazen kurnaz bazen  de manyak eğer bu dengeyi koruyabilirsen mutlu bir evlilik yaşarsın."

Kızı merakla sormuş:
"Erkeklerin üç çizgisi nedir anne?"
"Yatağı,sofrası ve cüzdanı demiş annnesi ve eklemiş:
"İkisini doldurup birini boşalttığın an akıllarını esir alırsın."

Kafası karışmış kızın,açıklama yapmasını istemiş annesinden:
"Hangilerini dolduracağım, hangisini boş bırakacağım?"diye merakla sormuş.

Annesi şöyle cevap vermiş:
"Bak kızım söylediklerim kulaklarına küpe olsun,erkeklerin yatağını ve sofralarını, ne olursa olsun,boş bırakmayacaksın;cüzdanlarını ise boş bırakacaksın  ki yüreği cız  etsin ve seni hiç unutamasın."


( Üç Kırmızı Çizgi başlıklı yazı berberce tarafından 11.09.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu