Ben artık epeyce sıkıldım bu işten. Dört yanlış neden bir doğruyu götürüyor... Üç yanlış da bir doğruyu götürmeye kalksa nereye götürür mesela... Götürür de sonra geri getirir mi birde buna bakmak lazım... Meyhaneye ya da diskoya değildir herhalde... Hayır bu doğrulara geçtiğimiz torpil niye? Bir yanlış bir doğruyu götürse ya, öyle olmuyor mu?


Bir yanlış bir doğruyu götürse acaba doğru ve yanlışların arası düzelir mi diye de düşünmeden edemiyorum. Buradan testleri hazırlayanlara sesleniyorum doğrular ve yanlışlar birbirlerine diş biliyorlarmış. En fazla bir doğru bir yanlışı götürsün gerekirse bunun için Avrupa İnsan Hakları Mahkemesine ya da Lahey Adalet Divanına kadar gidilmesi de gündemdeymiş...


Ben ya da bir başkası birine bir yanlış yaptıysa, yani üst üste üç yanlış daha mı yapması gerekmektedir? O yanlışları düzeltmek için sonrasında kaç doğru yaparsa araları düzelir, diye de düşünmeden edemiyor insan.


Hadi oldu da yanlış sayısını istemeden geçtik, beş yanlış yaptık, altı yanlış yaptık, oda olmadı yedi yanlış yaptık. Bu yanlışlardan kaç doğru gider. Bir de hesaplanması gereken böyle bir durum var ki bununda ivedilikle ele alınması lazım, ama tabi ele alanında Recep İvedik gibide hayali kahramanın olmaması lazımdır...


Bir konuda artık çok net olmak lazım yanlışlardan başlayarak. Bir yanlış bir doğruyu, iki yanlış bir doğruyu, üç yanlış bir doğruyu, dört yanlış bir doğruyu nereler götürür, götürdükten sonrada geri nasıl getirir ya da hiç getirmez mi bunun tespitlerinin Doğru ve Yanlış Genel Müdürlükleri tarafından acilen yapılması lazımdır...


Atalarımızdan biriside böyle bir şey yumurtlamış, ama hangi atamız ya da hangi milletin atası belli değil onu da anti parantez belirtelim ''Üç yanlış bir doğruyu, yanlış insan tüm doğrularını götürür.'' O halde ne yapıyoruz yanlış insanlardan uzak durup, direksiyonumuzu doğru insanlara doğru kırıyor ve onlarla bütünleşiyoruz. O zamanda güzel oluyor. Billahi sizde deneyin bak, gözümle gördüm iyi oluyor...

( Dört Yanlış Bir Doğru başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 18.11.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.