Eski kulağı kesiklerdenmiş anlaşılan özellikle kadın-erkek ilişkisi konusunda  master yapmış seviyede bilgisi var,gençlere,tecrüberini anlatırken büyük keyif alıyor.Dedim ya bu işin kitabını yazmış işte koca kurttan aşk notları:
*Önce güvenin,sonra  sevin ancak önce sever sonra güvenirseniz başınız beladan kurtulmaz çünkü sizin sevginizi sulistimal ederler.
*Aşkta  "yarın" diye bir şey yoktur "an" vardır anın farkına varamayanın yarını olmaz.
*Suç da hatalar da aldatma da ortaktır zaten evlilik demek "ortaklık"demektir.
*Kadınlara "pis"demiyeceksin,bunu şöyle kodlarsak;kadına parayı,ilgiyi ve cinselliği veremezsen aldatır.
*Her aldatan da aldatılır.

"Amca,evlilik vaadiyle evini, arabasını,emekli maaşını kaptıranlar var,onlara ne söylemek istersin?"diye soruyoruz:
"Erkeklerde iki beyin vardır,yaşı kaç olursa olsun,alt beyini üst beynine galip geliyorsa,o kişiden hayır bekleyin,"diyor.
"Kadın ne ister?"diye soruyoruz,verdiği cevap şu:
"Bir toprak ne isterse her  şeyi."
( Çapkın İhtiyar başlıklı yazı berberce tarafından 23.12.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.