"Sana bir işim düştü,bana yardımcı olabilir misin?"
"Borç para isteyeceksen  veremem  çünkü bu ay çok sıkışığım."
"Hayırlı bir  olay ama."
"De bakalım neymiş?
"Senin biraz dini bilgin var değil mi?
"Kendi çapımda evet ama herşeyi bildiğimi söyleyemem bu gurura girer ve gururun islamda yeri yoktur.
"Sen imam nikahı kıyabilir misin?"
"Kıyarım da evlenecek kimseleri  tanıyor muyum?"
"Tanıyorsun hem de en yakından."
"Resmi nikahları var mı?"
"Karıştırma orasını,kıyabilir misin, kıyamaz mısın?
"Şartları sağlıyorsa kıyarım diyorum  hem kim bu kişi?
"Ben."
"Anlamadım."
"Anlamayacak birşey yok,kız arkadaşım var biliyorsun."
"İçimden lanet okuyup okuyup dışımdan amin derim şahitlerin huzurunda olur biter.
"Sen  Allah'tan hiç korkmaz mısın?"
"Sen korkmaz mısın Allah'tan,birisiyle boşanmadan diğeriyle iman nikahı kıyıp beraber yaşamayı düşünüyorsun.Suça ortak olamam kusura bakma,ne halin varsa gör!"

( İmam Nikahı başlıklı yazı berberce tarafından 28.01.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.