Sayın Mustafaoğlu

Şiiriniz Site Kurallarının ilgili Maddesi gereğince Site Yönetimi tarafından kaldırılmıştır,
bilginizi ve tekerrür edilmemesini rica ederiz.


7-) Anayasa / MADDE 2. – Türkiye Cumhuriyeti, toplumun huzuru, millî dayanışma ve adalet anlayışı içinde, insan haklarına saygılı, Atatürk milliyetçiliğine bağlı, başlangıçta belirtilen temel ilkelere dayanan, demokratik, lâik ve sosyal bir hukuk Devletidir.” Bu bağlamda; edebi değeri olan yazılar hususunda site yönetimi önyargısız ve tarafsızdır. Ancak hiç kimse ilgili kurumların belirlediği çerçevenin dışında, kuralları düzenlemek, dayanağı olmayan fikirlerini site içerisinde kabul ettirmeye çalışmak, dayatmak haklarına sahip değildir. Sonuç olarak dini yeren, tarikat ya da cemaat propagandası yapan, inanan ya da inanmayan insanlara hakaret eden yahut fikirlerini değiştirmeye çalışan hiçbir yazıya müsamaha gösterilmeyecek, yazı sahibi uyarılacak, gerekiyorsa siteden uzaklaştırılacaktır.

( Dünden Bugüne başlıklı yazı Mustafaoglu tarafından 10.02.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.