Bundan on yıl önce bir kız arkadaşım vardı,onunla çarşıda buluşup dönerci dükkanına giderek yarım ekmek arası  et döner yemiştik.O güzelim günleri özlemiyor değilim,onunla görüşüp bir şeyler paylaşabilmek,sesini duymak,ellerini tutabilmek gerçekten dünyalara değerdi. Artık ne o hassas duygularımdan eser kaldı ne de hayallerimi süsleyen o kadından.

Ertesi gün buluştuğumuzda:
-Dün miden bulandı mı?
-Hayır,midem bulanmadı,ne oldu ki?
-Hiç farketmedin mi, yediğimiz döner az çiğdi.

Şimdi o dönercinin her önünden geçtiğimde hep aklıma geliyor,o usta hiç değişmemiş hala o günkü gibi,sürekli gözlerimin içine  bakıyor her karşılaştığımızda.

Aşkın gözü kördür diye boşuna dememişler çok iyi anladım.

( Çiğ Döner başlıklı yazı berberce tarafından 21.02.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.