Evet, evet beni çok sayar, saygıda kusur etmez. Sayar gerçekten hem beni hem de bilgileri sayıyor. Anladınız hemen o keskin zekanızla Bilgisayar... Bilgisayarım demek daha doğru... Kaç senedir beraberiz... Gıkı bile çıkmıyor, klavyesinin tuşlarına sert de bassam yumuşak da bassam ıh bile demeyi bırak of ve hatta puf bile demez...


Arada siler parlatırım, arada şımartırım. Kimi zaman o beni hoplatır, daha doğrusu o değil de hatlar, İnternet hatları yavaşlar ya da gider tam da yazı yazıyorken, sinirlenirim, o hiç cevap vermez, niye kızdın demez, bilir ama ona değil de giden İnternete kızdığımı...


Dedesinin, dedesinin dedesinin dedesi olan Eniac adlı bilgisayarın bir oda büyüklüğünde olduğunu bilseydi, mutlaka ''Hadi canım olur mu öyle şey, o büyüklükte bilgisayar?'' derdi, demese bile yine şaşırırdı...


Kankası İnternet Birader bir gitti mi, işte o zamanı hiç sevmiyor. Sanki ben seviyor muyum? Geeeel geeeeel geeeeel, diyoruz İnternete öyle gel demekle gelmiyor. Buna da bir çözüm illaki bulmalı şu Bill Gates'i bir arasak mı? Yok canım o da çözemez gibi geliyor.


Siz, siz olun iyi bakın bilgisayarınıza... Şimdi onsuz hiç bir iş olmuyor. Hem vallahi hem de billahi. Fatura yatıracaksınız, bilgisayardan banka hesaplarına girmek zorundasınız. İkamet ya da nüfus cüzdanı örneği çıkaracaksınız, hadi bilgisayar başına. Üniversite Sınavının sonuçlarını öğrenmek için hadi bilgisayara... Bir şeyler okumak istiyorsunuz, haberlere bakmak istiyorsunuz bilgisayar başına... Saygılı mahluk işte, beni de, sade beni mi bütün aile bireylerini, hepimizi çok sayar kerata...

( Beni Çok Sayar Kerata başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 18.03.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.