Gerçek Aşk Nedir
Gerçek aşk şimdi ki gibi bir günlük aşklar gibi değil,mahşere kadar sevdiğini sevmektir.
Size tavsiyem kimi seveceğiniz zaman,önce o kişinin nasıl biri olduğunu ,nasıl bir çevrede geliştiğini,sinirli biri midir?Yoksa sakin birimidir?Ahlaklı mıdır?Bana iyi davranır biri midir? Gibi soruları araştırmanızı tavsiye ederim.Çünkü ABD'li bilim adamlarının yaptığı bir araştırmaya göre,bunayanın eşide bunuyor..Bu'da demek oluyor ki seveceğiniz insanı tercih etme konusunda iyice düşünmenizi tavsiye ederim.Tercih
size kalmış birşey,pişman olmamanız için söylüyorum,yazıyorum siz değerli kardeşlerime.Sizi seven kişi başkasını görünce hemen sizden kopuyor mu?Yoksa sizi
hiç umursamaz mı oldu?Eğer bir kişi sizi gerçekten seviyor,koruyor,eş,dost,arkadaş sayıyorsa,bu onun sizi sevdiğine, size değer verdiğini gösterir..Hediyelerle kandırılabilirsiniz bayanlar.Bu konuda dikkatli olmanızı tavsiye ederim.Eğer siz hediyelere bakıpta güzel yorum yapıp'ta ,göz yumarsanız ,ileride hayatınızda pişman olabilirsiniz.....Herkesin bu konuda iyi düşünmesini tavsiye ederim.
HÜRMETLERİMİ SUNAR,HERKESE HAYAT'TA HEP MUTLU OLMASI DİLEĞİYLE.........
......YAZAN:........HÜSEYİN_KURT............
(
Gerçek Aşk Nedir başlıklı yazı
huseyin--kur tarafından
7.05.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.