Sanki …

Bugün yürüdüğüm yolardan seninde daha önce yürümüş olmanı diledim .. Döndüğüm köşelerden sen daha önce oradan dönmüşsün gibi döndüm , indiğim kaldırımlardan çıktığım basamaklara kadar sende sanki adımlarını oralarda atmışsın gibi attım..Karşıdan karşıya geçerken tıpkı sende bakmışsın gibi gecen arabalara baktım ve dikkatli idim.Apartmana girerken her zaman selam veriyormuşsun gibi hatun teyzeye selam verdim de geçtim .. Bindiğim asansörde sen sanki bir kat yukarı çıkıp sırf merdiven yürümek istiyormuşsun gibi bir kat fazla çıkıp öyle indim. Sen sanki anahtarlarını hep sağ cebinden çıkarıyormuşçasına sağ cebimden çıkardım anahtarı.İçeri girdim ama bu defada sanki her gelişinde birilerine sarılıyormuşsun gibi sarılmak istedim birilerine ama yoktu kimse .Ben sen olmuştum ama bu defada ben eksiktim. Sen olmamayı denedim ve seni annenlere sordum acaba değişiklik yaptı da oraya mı gitti diye yoktun orda. Sonra can dostun Merve ye sordum acaba ona mı gittin çay içmeye dedim ama orda da yoktun. Sanki sen vardın ama hiç bir yerde görünmüyordun . Sonra hatırladım sana ne olduğunu .O seni son gördüğüm yere gittim. Orda senin yattığın bir yatak vardı hani işte o yatağa senin yattığın gibi yattım, bir umut vardı sabah kalktığım da, ben benmişim gibi kalkacak seni bulacaktım.. Sabah oldu gözlerimi açtım yine aynı yerdeydim niye ordaydım ki .. Sen ne yaptıysan aynısını yaptım sen oldum sen gibi gittim sen gibi baktım sen gibi kapadım gözlerimi eksik olan neydi sonra anlar gibi oldum sanki sankii durmalıydı bir şeyler …...


Sen yokken niye atsın bu kalp
Senden başka ne görmek isterki gözler
Ellerim başka el tutar mı sanıyorsun
Yürür mü senin olmadığın yere ayaklarım
Şimdi söyle sensizlikte ne yapsın bu beden …
( Sanki başlıklı yazı tuba ak tarafından 16.04.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu