İnsanın  hayatında  her bir ah çekiş ya  yaşanmışlığın verdiği bir acıdır yada  yaşanmamışlığın verdiği bir acı …

Ah derken insanın içinin acıması ve tek bir kelimeyle üzüntüsünü dile getirmesi yada getirememesi …

Kimisi için bu ah çekiş sevdiği bir şeyi  kaybetmenin verdiği  üzüntüsüyle alâkalıdır ; kimisi  için de  canının çok acıtılmasıyla  ilgili bir durum …

Her iki türlü de İnsan ,  üzüntüyü içinde barındırabiliyor. 
Peki yaşanmışlığın verdiği ah çekiş mi daha fazla  can acıtır yoksa yaşanmamışlıkların  verdiği ah çekiş mi ?

Velhasıl kelam 
Meczubunda dediği gibi ;
“Yaşarsın, yaşadığının  izi kalır. 
Yaşamazsın içinde sızı kalır .”
( Şiir başlıklı yazı eylem--isler tarafından 15.05.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu