Telefonunuzun şarjı bitme fobisi şarjofobi birde telefonunuzun sinemada ya da tiyatroda çalma fobisi çalofobi... Bunlar yeni fobilerimiz.


- Selam hanımefendi telefonunuz var mı
- Evet var
- Ya Şarjı biterse ne yaparsınız?
- Oooooov! Düşünemiyorum böyle bir şeyi...
- Nasıl yahu!
- Mahvolurum biterim, karizmam çizilir
- Ne alakası var karizmayla
- Çok var çok siz eskiler anlamazsınız. Arkadaşlarımın yanında hele de bir şarjı bitsin vallahi tefe koyarlar beni, konuşmazlar bile...
- Yirmi sene önce yoktu cep telefonunuz.
- Evet yoktu ama şimdi var.
- O zaman karizma filan düşünmüyordunuz...
- Demek ki o zaman karizmalık bir durum yokmuş, ondandır...
- Ne zamandan beri şarjofobiniz var.
- Bir şey söyleyeyim de inanın buna. Telefonum olduğunda beri var.
- O zaman şarj aletinizi yanınızda taşısanız.
- Taşıyorum da bazen de unuttuğum oluyor.
- O zaman ne oluyor?
- Başımdan kaynayan kaynamayan her türlü sular dökülüyor...
- Ne diyelim Allah telefonunuzun şarjını bitittirmesin insanların içindeyken.
- Amin derim ben de...


Bu da başka bir fobi ki çok da dikkat etmek gerek aslında tiyatro ve sinemaya giderken...


- Tiyatroya gireceksiniz sanırım?
- Evet birazdan oyun başlayacak
- Telefonunuzu kapattınız mı?
- Evet kapatacağım ya da sessize alacağım.
- Bazen unuttuğunuz oluyor mu?
- Olmaz mı kahroluyorum o zaman çaldığında...
- Oyuncuların ve izleyenlerin konsantrasyonu da bozuluyor.
- Onu bırak oyuncular da seyircilerde nasıl bakıyorlar bana.
- Çok da zor olmasa gerek sessize almak ya da kapatmak.
- Zor değil ama unutuyoruz işte, unutmamak için, cep telefonunun alarmını kuruyorum beş dakika öncesine, bir de elime ip bağlıyorum, ama yine de unutuyorum araya laflar girince...
- Müthiş bir korku olsa gerek çalafobi...
- Sormayın hem de ne müthiş bir korku. Rüyalarına bile giriyor bir gece öncesi ya sadece benim telefonum çalarsa o an da mahvoldum gitti, diye düşünmeden edemiyorum...
( Yeni Fobilerimiz başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 23.05.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu