uzunca bir gün
nasıl geçecek bilmem
curam da yoksa

şiir dolacak
uzuna kısa gelir
kısası yoksa

yürek atışı
sessizliğinde uyur
kalkardı yoksa

aklım karışık
kargacık burgacık mı
kaçardı yoksa

ver kulağını
sana bir şey diyeyim
uçardı yoksa

cura çalaydım
tınlardı kulağında
çınlardı yoksa

sözüm dizerken
gözlerim ağırlaşır
uyku mu yoksa

0705102karahayıtdenizli
( Karahayıt Hamamında Şiirler2yoksahaikular başlıklı yazı Ozan EFE tarafından 10.05.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.