Yok yok yanlış yazmadım. Küresel Isınma değil, Küresel ısırma. Isırma dediğin zaman ilk akla gelen köpekler... Tabi hayvan olan köpeklerin dışında bir de insan olan, daha doğrusu insan görünen ama insanlıkla uzaktan yakından ilişkisi olmayan emperyalist köpekler var... Havlamasalar da çok kötü ısırırlar, ısırdıkları yeri de kopartırlar zaman zaman...

Küresel olarak kendilerinden olmayanları ısırmaya bayılıyorlar. Niye bayılmasınlar ki Onların ısırdıkları mazlum milletlerin vatandaşları da kuduz olmaktan beter oluyor... Küresel olarak birileri tarafından ısırıldınız mı kuduz olmasanız bile kuduruyorsunuz bir şekilde... Kazıklanıyorsunuz ve kazıklandığınızın farkına hemen varamıyorsunuz, epey zaman geçmesi gerekiyor farkına varabilmek için... Farkına vardığınızda da iş işten geçmiştir bilin ki...

Ülkeleri artık sadece silahlarıyla, tanklarıyla, toplarıyla, uçaklarıyla ve askerleriyle işgal etmiyorlar. Bundan sonra silahlı emperyalizm kültürel emperyalizme dönüyor. Bizim aslında hiç de alışık olmadığımız kendi yaşam tarzlarını, kendi pop kültürlerini, yemek yeme alışkanlıklarını, ailesel davranışlarını, dizi filmler ile, gazeteleri ile dergileri ile bize dikte etmeye çalışıyorlar. İtiraz eden olduğu zaman cümleleri hazır ’’Kültür evrenseldiiiiiiiir.’’ İyi de o zaman bizde şunu sorarız ’’Sen niye bizim kültürümüzden hiç bir şeyi, örneğin folklorumuzu, yemeklerimizi, kitaplarımızı kendi toplumuna yerleştirmek için çaba harcamıyorsun?’’

En son Eurovision Şarkı Yarışmasında ki rezillikleri gördünüz. Sapkın bir cins olmak onlar için hiç sorun teşkil etmiyormuş. Etmesin bakalım Lut Kavmi kılıklılar sizi... Bir gün Rahman ve Rahim olandan öyle bir tokat yersiniz ki feleğiniz şaşar billahi... Batı toplumlarında AIDS olmayan birileri kaldı mı? Sadece zevk için tatmin için nikahsız birliktelikler, ne acı bir durum aslında...

Tek Kutuplu Dünya Devleti en büyük hedefleriymiş. Emriniz olur efendim, biz kimiz ki zaten, sizler efendiler, bizlerde size, küresellere hizmet eden, bir adı beyaz yakalı olan, gerçekte ise adına köle dediğiniz vatandaşlar...

Devam edin, devam, uyuşturucuyu serbest bırakmaya, her türlü fuhşu serbest bırakmaya, sizden olmayan ve doğal zenginlikleri olan milletleri iliklerine kadar sömürmeye, kara derilileri insan yerine koymamaya, devam edin bakalım nereye kadar sürecek bu saltanatınız... Küresel Köpekler desem size aslında daha doğru olacak. Yakındır sonunuz... Sizi de ısıran birileri mutlaka çıkacaktır yaşayıp göreceğiz inşallah...
( Küresel Isırma başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 5.06.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu