UNUTULANLAR



Bazen unuturuz. Bir şeyi alacağımız sıra veyahut bir şeylere bakacağımız sıra unuttuğumuz birçok şey olmuştur bugüne kadar. 

Öyle ki bazen öyle önemli birini unuturuz ki, akıl ve hayal şaşırır durur fakat elden gelecek bir şey yoktur. 

Unuturuz.

Kendimizi.

Bir okyanusta geçen ve boğulmaktan her an kaçınan hayatımızda biz, yine o okyanusun dibini boylamak gibi bir hatada bulunuyoruz. Öyle bir an ki bu, aynanın karşısına geçtiğimiz an kendimizi değil, kararlarımızın bizi ne hale getirdiğini görüyoruz.

İşte bu his ve sonucu, ister bir hata ister bir başarı olarak görün. Çünkü kendi yıkımınızı yine kendi istediğiniz gibi görüyorsunuz. 

Ve böylece kendinizi unutuyorsunuz.

Kimse unutulmak için yaratılmadı. 

En azından ruhunuza ev sahipliği yapan bedeniniz ve siz, bunun için, kendinizi yıpratmanız için yaratılmadınız.



Deneme 1
( Unutulanlar başlıklı yazı aylin-aydin tarafından 19.06.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu