Tanrım, her birimizi özel ve de güzel yaratmış.Çirkin insan yoktur ki ,bakımsız insan çoktur...

Günümüzde moda haline gelen NEŞTER MAKYAJI yaygın bir hale geldi.Ve genç yaşlı hiç bir rahatsızlığı olmadsığı halde ,riziko olduğunu bile bile, ameliyat olmayı nasıl da göze alıyorlar..

Kimisi burnunu,kimisi dudaklarını,kimisi de yağlarını aldırmayı,kimisi de kırışıkları yok etmeyi
güzellik olarak görüp o masaya yatıyorlar. Hala anlamış değilim cesaretlerini ,ya sonrası zaman geçtikçe eski güzelliklerinden eser kalmayacağını bile bile günün neşter makyaı modasına ayak uyduruyorlar...

Geçtiğimiz günlerde bir toplantıda,arkadaşımı tanıyamadım evet çok değişmiş yüzünü gerdirmiş,farklı bir kişi olmuş sekiz liraya mal olmuş .Saatlerce aynı masadaydık inceledim dikkatlice,bir ara peki bu değişimin yıllarca aynı mı kalıcak hiç kırışıklık olmayacak mı ,aa olmaz mı uzunuca bir dönem sarkmaları görmek istemiyorum deyince suskun kaldım.Ayrıca dudağını dolgunlaştırmış ,hissetmiyormuş ,çatalın kaşığın değişini ,boşver görüntüm önemli demiş arkadaşıma ertesi günü telofonda bana anlatınca iyice şok oldum.Silikonların zamanla kanser yaptığı da söylenmesine rağmen , kişiler cesurca ve ilerde daha da çirkinleşeceklerini düşünmeksizin çok sıcak bakıp Tanrının verdiği güzelliğe gölge düşürüyorlar ne yazık ki.

Doktorlarımız bana sitem edebilirler,bu konuya sıcak bakan okurlar da ,saygım sonsuzdur,şöyle üzüntü duyduğum ve tasvib etmedğimden ,yazık değil mi onca acıyı çekip
daha kötü durumlara mahal vermeye..

Yerçekimi denen bir şey var,tabiki yaşlanacağız,değişime uğrayacak her canlı;gençliği dondurabilirmiyiz ,dondursak ta anlamsız bence, yaşıyor olmak sağlıklı yaşamak en güzel en ...

Tanrım her birimize ayrı ayrı güzellik vermiş ,varsın saçımız beyazlasın,varsın kırışsın yüzümüz ne çıkar ki ;doğal değişimle yaşamak varken !

Oya Gedik
Anılardan bir demet.

( Neşter Makyajı! başlıklı yazı Oya GEDİK tarafından 12.05.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu