MERHAMET

Bu gün yaşadığım bir olayı anlatayım

Gün ortası hava sıcaklığı 30 35 derece  
arasında... 12 00 16 00 gemide lumbarağzı vardiyası tutarken,  (lumbarağzı hani askerlerlik yapanlar bilir  askerde nizamiye, gemide lumbarağzı diye geçiyor)
küçük bir böcek yerde bir o yana bir bu yana koşturuyordu  ben de kendimi onun üzerine siper edip  gölgemden faydalansın diye güneşin alnında bekledim

Bu arada havada çok az, parça parça bulutlar vardı 
yaklaşık yarım saat sonra o bulutlar büyüdü ve güneşi  kapattı tabi ben de güneşte yanmaktan kurtuldum; tabi böcek de kurtuldu Yani benim kendimi böceğe siper etmem ile birlikte Rabbim de  bulutları bize siper etti sonuçta merhamet kazandı.

Tabi bu olay  
benimle ilgi değil merhametle ilgili. Merhameti de veren sonuçta Rabbim.

Hani derler ya iyilikten yada merhametten maraz doğar bu kez öyle olmadı

Yani merhamet kazandı. Rabbim ne büyük şükür ki beni merhametli yaratmış.

Sizlerle paylaşmak istedim saygılar selamlar
( Merhamet başlıklı yazı Çerkezoğlu tarafından 5.07.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu