Tamamen dünyayı sömürmek üzerine kurulmuş bir düzenden bahsediyorsak, kasımda yapılacak Sam Amca’nın ülkesindeki seçimlerde Trampa Dayı da gelse, Baydın dayı da yine kalsa sizde görüyor ve biliyorsunuz ki hiç bir şey değişmeyecek...

Bir yerlerden askerlerini göstermelik çekerken, başka yerlere kaydıracaklar ve yeşil yeşil kağıt parçaları paçavralarıyla satın aldıkları, yemledikleri aşağılık adamlar vasıtasıyla tüm dünyayı yine karıştırmaya devam edecekler...

Dünya küreselleşiyor, tek dünya devletine doğru gidiyoruz, ay da hayat var, Mars da hayat var, su bulundu filan fişmekan... Bir dolu palavrayı şakşakçıları vasıtasıyla dünya kamuoyuna pompalaya pompalaya bıkmadılar... İki tane moruk Sam Amca’nın başına geçip Twıttırdan mesaj atıp dünyayı karıştıracaklarmış... Biz de yedik...

Durmadan Green Kart dağıtırlar. Ne gerek var, hiç lazım değil, sen gel bizim ülkemize de ülke gör insan gör... Durmadan Hollywood ile Rambo gibi hayali kahramanlar yaratıp, bu kahramanlar ile insanımızın aklını çelmeye çalışırlar. Gittikleri her yere demokrasi götürdükleri ihraç ettikleri aşikar zaten... Demokrasinin beşiği onlar ve aveneleri... İnsan hakları desen, olmayan hiç bir insan hakkı yok. Bak Hüseyin diye bir zenciyi de başkan yaptılar yakın zamanda, daha ne olsun...

Sam Amca ve yeğenleri bir an önce kendilerini değiştirsinler desem ama o da çok zor görünüyor günümüz şartlarında. Alışmış kudurmuştan beterdir derler ya, adamlar alışmış senelerdir dünyayı sömürmeye nasıl vaz geçsinler bir an da bundan. Vekalet Savaşları son hızla devam ediyor, daha ölecek öldürülecek ve onlar ölünce viski yudumlayıp gülünecek bir dolu insan var yer yüzünde onlar için... Hiç heveslenmeyin şu gelirde şu olur bu gelirse bu olur diye, Sam Amca sadece Sam Amca’dan ibarete değildir, bir dolu Sam ve Sam Amca’nın akrabaları vardır, yeğenleri meğenleri, o çok uluslu şirketlerin siyoları miyoları filan...
( Sam Amcada Bir Şey Değişmez başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 11.07.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu