Şaşırdınız değil mi? Bunlar nasıl insanlar bakkaldan gofret alıyorlar onu da yıkayıp öyle yiyorlar, diye düşündünüz, dünya çapında ki korona salgınından sonra millet böyle mi oldu... Ama işte düşündüğünüz gibi değil. Çünkü bakkaldan gofret filan almadık, Gofret mini mini bir fino köpeği, arkadaşımızın kıymetlisi, sevimlisi...

Nasıl anlatayım boyunu posunu size? İri kediler kadar belki biraz büyük. Baştan çok asabiydi dışarıdan gelenlere ve tabi bana da... Sonra, gel kızım, gel yavrum, gel minnoşum, gel bebişim diye diye biraz tava getirdik hayvanı... Sonrada arkadaşlar ile aldık doğru deniz kenarına, bakalım Gofret nasıl bıcı bıcı yapacak.

Köpekler, bilenler bilir doğuştan yüzücüdür... Suya at bir şekilde yüzer hemen de kıyıya çıkar bu köpoğlusu itleri hav hav ve de hev hevleri... Bu biraz baştan çekingen davrandı, sokuyorsun suya hemen karaya doğru vınnnn kaçmaya çalışıyor, alıyorsun bir daha sokuyorsun suya o yine karaya doğru ... Neyse ama biraz zaman geçince alıştı tabi suya da bizlere de...

O arada büyük köpeklerde gelmeye başladı Gofreti görünce, arkadaşlar kapışırlar diye heyecanlandı biraz, ama bereket o köpeklerde sahipliymiş... Onlarda başladılar Gofrete hoş geldin demeye, havlamaya, tabi Gofret o havlamaları cevapsız bırakır mı?

Kumsalda o kadar çok köpek var ki... Ama Allah var hiç birisi insanlara saldırmıyor. Bir kısmını sonradan öğrendiğimize göre, sahipleri burada bırakıp da tüymüş ki zaten insan onlara çok kızıyor. Bakamayacaksanız almayın kardeşim... Köpeğinde günahına girmeyin.

Tabi sudan çıkınca havlu filan yok. Gofret şöyle bir başını, bir de ayaklarını sallıyor üç beş kere üstünde ki bütün kir pas, su artık ne varsa hepsi etrafa saçılıyor... Güzel bir banyo ve sonrasında doğru eve... Mışıl mışıl uyuyacak sonrada...
( Gofreti Yıkadık başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 21.07.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu