Sarhoşun biri geceleri mezarlıkta hep içki içermiş.

Yanına yaşlı bir adam gelmiş ve başlamışlar muhabbete:

- Evlâdım içki içme sağlığına yazık...

+ Bana bak ihtiyar zaten canım sıkkın!.. Bana nasihat vereceksen defol burdan!..

- İyiliğine söylüyorum...

+ Söyleme... Ben nasihat dinleyecek yaşı çoktan geçtim...

- Peki... Kızma ama mezarlıktan korkmuyor musun?

+ Ölüden mi korkacağım? "Ölüden değil diriden kork..." derdi rahmetli babam...

- Çalışmıyorsun galiba?

+ Yeter be sıktın!.. Ne çok soru soruyorsun? Çalışmıyorum...

- Bâri mezar taşına yaslanma... Belin ağrır ve kamburlaşırsın... İhtisasımı bunun üzerine yaptım...

+ Bizim ihtiyara bak hele... Doktor falan mısın amca?

- Ölmeden önce ortopedi uzmanıydım...

+ ? ? ?


_/' İbrahim Halil MANTIOĞLU '\_

 

( Ortopedi Uzmanı başlıklı yazı İbrahim Halil MANTIOĞLU (TÖVBELİ) tarafından 31.07.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu