ANNEMLE KONUŞUYORUM

- …………
- Aaaayy şu bacağımdaki kıllara baaaaak!!
- Kızım ört bacağını ayıp!
- Neden ayıp olsun? Burada bir sen varsın bir de ben varım! Başka kimse yok ki! Yoksa Uğur Dündar’ın bacağımdaki kılları gördüğünü mü iddia edeceksin? Ama Uğur Dündar benim bacağımdaki kılları göremez! Neden? Çünkü bu bir televizyondur! Biz Uğur Dündar’ı görebiliriz ama Uğur Dündar bizi göremiyor! Dolayısıyla Uğur Dündar bacağımdaki kılları da göremez! … Benim bacağımdaki kıllar Uğur Dündar’ın bacağındaki kıllardan daha fazla olduğuna göre bu durumda ben Uğur Dündar’dan daha ne oluyorum?
- ……….
- …
-
( Annemle Konuşuyorum başlıklı yazı psikolog-bahar-ozdemir tarafından 8.08.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu