Beni İsrailin Sonu  2 Beni İsrail’in Sonu Böyle Gelecek

A B Denemeleri BENİ İSRAİL’İN SONU

BENİ İSRAİL’İN SONU


Beni İsrail’in sonu böyle gelecek. Dünyayı yaşanmaz hale getiren, milletleri devletlerinden ayıran, yönetim ve halkları ayrıştıran, ters düşüren millettir bunlar. Yeryüzünde şeytanın saltanatını kurmak için şeytanla işbirliğine giden, Deccal’i kurtarıcı gibi bekleyip duran, böylece dünya hakimiyeti kuracağını, bu hakimiyetini 2000 yıl sürdüreceğin hayaliyle yanıp duran ve bu hayallerle sarhoş olan bir millet bu.

Yusuf’u kuyuya atan bunlar, sonra çıkarıp satan bunlar, kıskançlıktan dolayı Hak'tan sapan bunlar... Babaları Yakup’u aldatan bu kavim dünyay  aldatmak şöyle dursun zulüm ve işkence altında inim inim inleten bunlar... Hakkı her defasında batıla kurban eden bunlar... Sapkın oldukları halde kendilerini Allah’ın sevgilisi zanneden bunlar... Kendilerine her şeyi meşru gören bunlar...

 Kendilerini üstün insan sanan, bu yüzden de günahın kendilerine zarar vermeyeceğini zanneden bunlar...
İnsanları kendilerine hizmetçi sanan, hatta insanları insan değil başka bir mahluk sanan bunlar... Sapkınlıkta sınır tanımayan bunlar... Kitaplarını tahrif ettikleri yetmezmiş gibi, İsa dininin kitabı İncil’i de tahrif eden bunlar... Bu da yetmezmiş gibi Kur’an’ı da tahrife yeltenen bunlar... Peygamberlerine iftira eden bunlar. ..Peygamberlerini katleden bunlar...

Parayı ele geçirip, tefecilikte sınır tanımayan bunlar... İnsanlığın kanını emen bunlar... Dünyada bin bir savaş çıkarıp, savaştan nemalanan bunlar... Silah sanayiini ellerinde tutan bunlar...Silah satmak için dünyanın bin bir yerinde bin bir karışıklık çıkarıp, halkları birbirine kırdıran bunlar...

Amaçları için her yolu mubah sanan bunlar... İnkarcılığın bin bir felsefesini yapan bunlar... Ahlaksızlığı yayan, toplumları ahlaksızlıkla perişan eden, aileleri dağıtan, nesilleri kötü alışkanlıklarla mahv-ü perişan eden bunlar...

Bütün mukaddesleri çiğneyen, bütün inançları tahrip eden bunlar... İnanç adına, mukaddesat namına her şeyi tahrip eden bunlar... Milli değerlere savaş açan bunlar... Bütün kutsal değerleri hiçe sayıp, her şeyi maddeye feda eden, maddeyi kutsayıp tanrılaştıran bunlar... Tanrıyı tahtından indirip, insanı onun yerine koyan, sonra da ‘ Tanrı öldü’ diye bas bas bağırarak insanlığı öldürmeye çabalayan bunlar...

İnkarcılığı bin bir türlüsünü icat ederek imana aralık kapı bırakmayan bunlar... Bu da yetmezmiş gibi maddeyi Tanrı haline getiren bunlar... MADDECİLİĞİN ŞAHESERİNİ YAZIP MANAYI ONA KURBAN EDEN BUNLAR... Bunlar yeryüzünde şeytanın temsilcisi olmuş, Tanrı diye şeytana ve nefislerine tapan bunlar...

Başkalarına zulüm etmeyi maharet zanneden, zulmün bin bir türlüsünü icat edip en hunhar bir şekilde uygulamaya koyan bunlar... Dünyanın en korkak yaratığı olduğu halde fırsatını eline geçirdiği zaman her türlü düşmanlığı gözünü kırpmadan yapabilen, bu alanda sınır tanımayan bunlar...

İnsanlık aleminde bin bir karışıklık, bin bir fesat çıkararak sonra onu zevkle seyreden, hatta onu ranta çeviren bunlar...

 İşte şimdi de her zamanki gibi yaptıkları bundan ibarettir. Eğer kendine dokunmayacağını bilse dünyayı yakıp karşısında kahkahalar atarak seyretmeyecek olan İsrail oğullarıdır bunlar... Necip Fazıl’ın deyişiyle ‘Yumurtasını pişirmek için dünyayı ateşe vermekten çekinmeyenlerdir bunlar,..

Ahmet Kemal
Kayıt Tarihi : 23.7.2014
( Beni İsrailin Sonu 2 Beni İsrail’in Sonu Böyle Gelecek başlıklı yazı EDİP GÜL tarafından 14.08.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu