"Kadınların gerçek yüzlerini ne zaman görürsünüz?"sorusuna verilen düşündürücü ve eğlenceli cevaplar:

"Kadınların gerçek yüzlerini,yalan söylediğinizde görürsünüz çünkü kadınlar yalandan ve yalan söyleyenlerden asla hoşlanmazlar."

"Kadınların gerçek yüzlerini,kredi kartınızı vermediğinizde görürsünüz hemen hemen tüm kadınlar alışveriş yapmaya bayılırlar; "maaş yatmadı,kartımın limiti yok"gibi mazeretleri yutmayıp sizleri cimri olmakla suçlarlar."

"Kadınların gerçek yüzlerini,sözlerini kestiğinizde görürsünüz ve onlar susmadan asla susturmaya  çalışmayın,bedelini ağır ödersiniz.Fikirlerine katılmasanız da dinleyin ama mutlaka dinleyin!"

"Kadınların gerçek yüzlerini,arabanızı vermediğinizde görürsünüz hatta "ben mi önemliyim araban mı önemli,"diye resti çekip bavulunu topladığı bile olur."

"Kadınların gerçek yüzlerini varlıkta ve yoklukta görürsünüz, yoklukta sabretmesini,varlıkta şükretmesini bilen kadın,cennetliktir."

"Kadınların gerçek yüzlerini,giyimlerine karıştığınızda,yaşını ve kilosunu  sorduğunuzda görürsünüz çünkü kadınlar kıyaslamayı hazmedemezler."

"Kadınların gerçek  yüzlerini,misafir geldiğinde veyahut misafirliğe gittiğinizde görürsünüz çünkü meraklı kadınlar gittikleri her yere neşe kattıkları gibi,perdeden tutun da salondaki paspasa kadar her şeyi didik didik inceleyip imrenirler."

"Kadınların gerçek yüzlerini kavgada öğrenirsiniz,denemesi bedava,şakacıktan bir  kavga çıkartın yedi sülalenizi  sayarlar."

Bu birbirinden  güzel ve anlamlı cevaplara katıldığımı söyleyerek hepsinin altına imzamı atarım,çorbada benim de tuzum bulunsun misali,bana sorulsaydı şöyle derdim:
"Kadınların gerçek yüzlerini duştan çıktıktan sonra  görürsünüz."

( Kadınların Gerçek Yüzlerini başlıklı yazı berberce tarafından 29.09.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu