Türke Kefen Biçenler


Orta Doğu karıştı.Haçlı yine ayaklandı.Bu kez İsrailin yanında yer aldılar.Amerika,İngiltere, Avrupa ve onlardan korkan Arap Dünyası birlik oldu.
Koca Osmanlıyı yıkan Haçlıyı biz unutsak bile onlar bizi asla unutmadılar.Son kale Türkiye'yi ele geçirmek için hiç durmuyorlar,durmayacaklar.

Filistin İsraile verildi.Sırada Lübnan var.Irak,Mısır ve Suriye istediklerinde kaldı.Türkiye sırada.Söz dinlemiyor. Bunun için beklemekteler...

Türkiye'yi tek kurşun sıkmadan başkentine kadar girdikleri Irak sanıyorlar...
Türk halkını da Irak halkı ile karıştırıyorlar.
Ey İsrail ve hamileri;
Erdoğan karşıtlığı ile vatan hainliğini karıştıran ''dizayn ettiğiniz'' %25 lik kitleye güvenmeyin,
Danışıklı dövüştüğünüz İran'la hiç karıştırmayın..
-Savaş Türk'ün düğünüdür!
Türk'e öyle rahat ömür biçilmez.
Asırlardır ne ömürler biçtiniz ama hepsi boş çıktı.
Siz önce Ukrayna'daki savaşınızı bitirin.Birleşmiş Milletlerle beraber olduğunuz halde hala Rusya'yı dize getiremediniz.
Kara savaşına girmeden kim zafer kazanabilmiş?
Bu sefer Gelibolu'da olduğu gibi karşımıza;
- Hintli, Afrikalı Müslümanları da çıkartamazsınız.
İha’lar Siha’lar şöyle dursun;
Mehmetçiğin yakın menzil top atışında görürsünüz.  O çok güvendiğiniz demir kubbenin başınıza nasıl yıkılacağını..
-Hele bi saldırın da görün '' dünya kaç bucak!"

Türkiye ve Türkleri küçük görmek isteyenler şunu asla unutmasın;
Bu millet;
* " Ölürsek Şehit, kalırsak Gazi" diyen bir dinin mensuplarıdır.
Söz konusu vatan olunca;
- "GERİSİ TEFERRUATIR ! "diyen her zaman  hazır,top yekün Asker bir millettir .
Bizden size bir öğüt;
- " Sakın ola Türkün ayranını kabartmayın!"
Öyle kolay kolay Türk'e kefen biçemezsiniz.
Günü geldiğinde damarlarımızdaki asil kan atmaya başlayınca herkes birer kurşun olur akar.
Bu kanda Atillanın,Cengizin,Fatihin ,Yavuz'un ve Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün genleri var.
O genler ki ;Papaya etek öptürmüş, Türkistan'dan çıkarak dünyaya çağ kapatıp çağ açmışlar.
İşte o milletin çocukları var ya;
Kadın-Erkek,Çoluk-Çoçuk hep birlikte cepheye koşarlar.Ölmekten asla korkmazlar.Sadece vatan,bayrak ve inançlarını düşünürler.Ölür ama düşmana bir karış toprak vermezler.
Bunları sakın unutmayın.
Son Sözümüz;
Türk'e Asla Kefen Biçemezsiniz!..
Sizlere diyoruz ki;
" Sefer Bizim Zafer Allah'ındır!"

Kemal DOĞANAY
( Türke Kefen Biçenler başlıklı yazı kemaldoganay tarafından 3.10.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu