''Skandallarıyla sık sık adından söz ettiren ünlü şarkıcı Britney Spears paylaşımlarına bir yenisini ekledi.'' 
BASINDAN

''Gecelik giyip duvak takan Spears bu sefer de kamera karşısına geçip "Kendimle evlendiğim gün... Utanç verici veya aptalca görünebilir ama bence bu şimdiye kadar yaptığım en zekice şey" dedi.'' BASINDAN

Evet bu çok önemli ve hayati bir konu. Hanımefendi dünyada bir ilki başararak kendi kendisiyle evlenmiş. Şimdi bizde konuyu daha iyi anlayabilmek için onun ile bir röportaj ayarladık. Bakalım bu konuda bizlere ne söyleyecek...


- Merhaba Sayın Spears
- Merhaba canımın içi...
- Kendinizle evlenmişsiniz hayırlı olsun. Bu nasıl bir duygu?
- İnanılmaz bir duygu harika bir şey.
- Kendiniz kendinizin evlenme teklifini kabul ettiniz demek ki...
- Tabi canım kabul etmeye can atıyordum zaten.
- Peki kendiniz ile balayına filan gidecek misiniz?
- Vallahi bir sormam lazım.
- Kime soracaksınız?
- Kendime tabi canım.
- Kendiniz gitmek istemezse?
- İster ister ben kendimden biliyorum.
- Peki kendiniz ile gerdeğe girdiniz mi ya da ne zaman gireceksiniz?
- Ay size ne canım. Onlar mahrem şeyler o kadar ayrıntıya da girmeyin bir zahmet.
- Kendinizin kendinizden çocukları olursa ne yapacaksınız?
- Bilmem olunca düşünürüz.
- Olur mu ki böyle bir şey?
- Olmaz mı?
- Yani pek bir ihtimal dahlinde olan bir şey değil.
- Hadi ya öyle mi diyorsun?
- Ben demiyorum bilim diyor bunu.
- Yapma yahu! Tüh! Ben de kendimle kendim bir düzine çocuk yaparız diye düşünüyordum.
- Ne diyeyim ben Sayın ve de pek bir muhterem ve muhteşem Britney Spears Hanımefendi Allah size akıl fikir versin tez zamanda...
- Verir mi kız? Doğru söyle...
- Verir vermesine de siz yine de akıl dağıtılırken ev de olun.
- Ay tabi ki... Çıkmam billahi bir yere beee!
( Kendi Kendine Gelin Güvey başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 22.10.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu