Borç Ver
"Başın sıkıştığında beni bul,"derdi her seferinde,onu da alacaklısı sıkıştırınca aklına ilk kaportacı Necip gelmişti,uzun süre görüşmemişler hem hasret giderecekler hem de bir miktar borç para isteyecekti.
-Abi,dedi, bana yüz bin lira borç verebilir misin?
-Anlaşıldı ne için geldiğin dedi kaportacı Necip,ne zaman lazım?
- Yarın saat on dörtte sözleştik herkesin bildiği o kafede buluşacağız.
- Saat on beşte,gel al!
-Ama abi bir saat ne derim adama,nasıl oyalarım,benim yalancı-dolandırıcı olduğumu düşünüp ortalığı birbirine katarsa rezil olurum millete.
- Belki olmazsın.
- Nasıl yani?
-Belki o saate kadar ölür,sen alacaklından kurtulursun ben de sana borç vermekten kurtulurum.
(
Borç Ver başlıklı yazı
berberce tarafından
11.11.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.