Güne senin varlığınla başlamaktır aşk. Hayaline sarılmak sen varmışsın gibi Her günü seninle doyasıya yaşamaktır aşk Yanında herşeyi senle unutup Başımı göğsüne yaslamak Koynunda uyuduğumu hayal etmek yüreğinde uyanmak, sıcaklığında kaybolmaktır aşk..
Yoluna canımı serdiğim sevdiğim.. yüreğime gül ekmek gibidir aşk.. Sen benim, teninde kendime geldiğim Yokluğuna şiirler yazdığım sevdam Bir tek gülüşünle dünyamı değiştirmendir aşk..
gözlerine bakmak,gözlerinde ölmek masum bir öpücük kondurmak, yanağına. Her anı,her saniyeyi seninle paylaşmaktır aşk Sana kızıp,sana darılmak,sitem etmek Seninle mutlu olup, seninle hüzünlenmektir aşk..
Bazende küçük bir çocuk gibi darılıp, Aynı anda tatlı bir gülümseyişinle kandırılmak; Her hayalde seni anmaktır aşk.. Leylayla mecnun yerine kendini koymak masum bir çocuğun gözlerine bakıp senden olmasını istediğim çocuğumu hayal etmektir, aşk..
Gördüğüm yaşlı bir çifte imrenip Bizde seneler sonra böyle olur muyuz diye dilemektir,İç geçirmektir aşk. Aşk deli gibi tutkuyla seni istemek; Aşk herşeyden,kendinden vaz geçip Yanlızca seni hissetmektir; yüreğimde..
( Güne Senin Varlığınla Başlamaktır Aşk başlıklı yazı Birgul gül tarafından 22.05.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.