SON DEFA

son defa bak gözlerime bak ne görüyosun orada
sevda denizinde boğulmuş bir çift göz
yada ahmak ıslatan yağmuruna yakalanmış sırılsıklam  bir adamm...
son defa bak gözlerime....
deki seni hiç sevmedimm dekii rüyaydı uyandın geçtii
deki hiç biz olmadık..
 
ey başı göklerde gezen yıldızdan daha parlak güneşten daha fazla ışık saçan güzellll...
deki ben hiçbir zaman seninle olmadım.
bedenim burada olsada ruhum başka yerdeydiii...
 
sen gittinya şimdi öksüz kaldı şiirler..
 ne bir hayal kaldı garip gönlümde. nede yaşamak için tek bir sebep .......
 
ey bir çift gözüne bakmaya doyamadığım ...
ey saçının teline dokunmaya kıyamadığımm....
eyy yıldızlardan daha parlak güneşten daha sıcak başı yükseklerde kadın...
nasıl severdinkii benim gibi ne altında don ne üstünde elbise beş kuruşsuz bi garibi......

olsun be güzelimm sanada hak vermiyor deyilim haniii ..
sen bir peri kızıydın bense öpmeni bekleyen kurbağa.
sen yıldızdın bense karanlıkta yolunu şaşırmış bir fukara......
eyyy başı göklerde yıldızlardan daha parlak hanımefendi......biliyorum beni hiç sevmedin ...
 
sana olan tarifsiz aşkımın sevdamın hatırına ...senin için aylarca çarpan kalbin hatırına acımadan yıkıp yaktığınn gönlümün hatırına keşke keşke bir defacık olsun yalandan da olsa birkez seni seviyorum diyebilseydin

seviyorum diyebilseydin
( Son Defa başlıklı yazı BekirKARAKAYA tarafından 25.06.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu