Zamansızaf
Kelebekler deyince,
O gün geldi aklıma
Hani
O gün
İnce beyaz elbisenle
Dallar arasından bakıyordun ya
Gökyüzüne
Bir de rüzgar eklenince
O ince elbisene
Görülmeliydin
Bu kadarını görmek bile
Yeterdi bir ömre
Hele de
Küçük eğimde düşünce
Utandın
Gözlerin düştü gözlerime
Ve dudaklarında
Mahcup bir gülümseme
İşte böyle Rozalina
Bir ikindide
Bir ormanın içinde
Ve senin içinde
Buldum kendimi
Biliyorum
Ben giderken
Sende bırakacağım
Her şey genç kalacak
İlkbahar kalacak
Tomurcuk kalacak
On yedi yaşında kalacak
Düşünüyorum da
Rozalina
Aşk kaç yaşına kadar yaşamalı?
Yaşlanmalı mı?
Bir kelebeğin ömrü kadar olsa
Olmaz mı?
Rozalina
Sana bırakmak istiyorum
Biraz sevdam var
Bir öğlen sonrası kadar
Daha çok bırak isterdim
Ama kader bu ya
Bazı insanlar
Birbirlerine zamansız rastlar...
Yorumlar, Tebrikler ve Beğenenler
- Yorumlar 0
- Yorum Yaz
- Tebrikler
- Beğenenler
- Popüler Yazıları
Yorum yazmak için giriş yapın.