Selam güzel insanlar, dostlar, 
Hayat güzel değilmi. Yaşamaya dair ne varsa. Güzellik ve çirkinlikleri ile. İşte ben hem güzeli hem de çirkinlikleri yaşayanlardanım.m güzel dostlar, güzel insanlar. OOOO abi nasılsın, iyimisin, ne var ne yok işler nasıl, varmı bizede ekmek diyenler, bugün görseler selam bile vermeden sırtlarını dönüyorlar. Dedim ya dostlar hayatın iki yüzü... Yani paranın... Yazı ve tura. Nasıl desem bilmem ki, tura bana daha güzel anlamlar katıyordu bu hayatta. Fakat yazı da olmayınca olmuyor be dostlar. Çok fazla uzatmak istemiyorum. Ama yaşadıklarım bana çok güzel yaşanmış kesitler gösterdi. Hele hele üstkatlarda bulunuyorsan. Çok güzel bir hayat yaşıyorsun. Sonra birşeyler oluyor. Anlamıyorsun yalan yanlış bir şeyler. Hayatınız birden değişiyor. İşte o an herşey birden bitmiş, bomboş bir hayatın içine giriyorsunuz. Bakıyorsunuz etrafınıza ne dost var nede arkadaş. Yalnızlaşıyorsunuz, yanındakileriniz olsa bile. Yada öyle hissediyorsunuz. Ben işte bu inişli çıkışlı hayatın zorluklarıyla dolu taşların her bir metrajında hayat dersleri aldım. Bu yazım kısa, fakat çok yakında bu yazımın devamını yayınlayacağım. Lütfen, hayatta sencil değilde bizcil olmanın yollarını arayalım. Yoksa paylaşılacak hiç bir değer bulamazsınız.. Umarım çok yakında görüşür ve hayata dair neler varsa kıssadan paylaşırız..Saygılarımla...
( Yaşanmış Metrajlar başlıklı yazı davut-altind tarafından 26.07.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu