Online Üye
Online Ziyaretçi
tutuldu şimdi
güneşin ışıkları
bulut gölgesiz
topluyordu yaz
kalan günleri tutup
eli heybesiz
sürgün dalımı
acı poyraz yaladı
kuru hilesiz
savrulur güze
gazel yapraklarıyla
yere bölgesiz
incecik sızı
acıyan yarasında
yeğni değmesiz
giysileri yok
üşümeyecek sözde
şimdi düğmesiz