Online Üye
Online Ziyaretçi
dağınık yerde
sere serpe yeşillik
ısırgan otu
yığıncık nerde
sivrilerin çıkarmış
biber mi kötü
yığındık koçan
ısırdıkça tutulur
sızdırır sütü
eğinik perde
su kabağı salınır
hazır bir kutu
sağanak serde
ozan efeye kondu
uç uçun notu
060810denizli