1 Radyasyon Sevgilimiz Oldu
Uzun vadeli elektromanyetik radyasyon yayan cihazların kullaniminda ortaya çikan zararlar (10 yil)
- Yüksek tansiyon.
- Genetik yapinin bozulmasi.
- Sperm sayisinin azalmasi.
- Beyaz kan hücresi kanseri.
- Cilt kanseri.
- Kan beyin bariyerinin zedelenmesi.

Giderek yayginlasan teknolojiye paralel olarak yasadigimiz ortami kaplayan elektromanyetik radyasyon bulutu çig gibi büyümekte ve büyük kitlelerde çesitli rahatsizliklara sebep olmaktadir. Disardan gelen bu tip etkilerle mücadele etmek için efor sarfeden vücut hücreleri bu süreçte asli görevi olan vücut onarimini yapmakta güçlük çeker ve hastalikklara karsi direncimiz düser.
 
Kisa vadeli elektromanyetik radyasyon yayan cihazların kullanılması neticesinde (cep telefonu, bilgisayar, mikrodalga fırın, ütü vb. elektronik cihazlar) ortaya çikan zararlar (24 saat)
- Görüs alaninda daralma.
- Kalp rahatsizliklari.
- Kalp pilinin bozulma riski.
- Hafiza zayiflamasi ve beyin tümörü riski.
- Kalici isitme bozukluklari.
- Dikkat daginikligi ve konsantrasyon bozukluklari.
- Yogun stres ve yorgunluk hissi.
- Kulak çinlamasi ve kulaklarda isinma.
- Kadinlarda düsük riskinin artmasi.
- Isitmede geçici aksakliklar olusmasi.
- Kan hücrelerinin bozulmasi.
- Bas agrilari ve sersemleme.
- Bagisiklik sisteminin bozulmasi
( Radyasyon Sevgilimiz Oldu başlıklı yazı TülayASLAN tarafından 11.08.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.