Hayatımın en kötü günüydü.Serçelerim ölmüştü, aşkım sular altına gömülmüştü...
Her şey yalandı, beyaz bulutlar ise meleklerden kalanlardı...
Sen hiç aynaya baktın mı?Aynadaki o ışığı bulup kurtardın mı?Işığın içindeki neşeyi, doya doya okşadın mı?Neşenin içindeki,o muhteşem hayatı sarıp sarmaladın mı?...

Yapmadın...Sen de bir yalandın...Rüyalarımdaki kötü adamlardandın!Meleklerden kalan beyaz bulutları göremedin, sen göremezdin, işte o zaman sana acıdım!Acımasızlığının altından iyilikleri çıkardım!

Saçtım hepsini Dünya`ya, onları her yere dağıttım!



Aslında o sarıp sarmalamadığın neşelerden yapılmış hayatın içinde sen vardın!Ama sen onu da göremezdin ki, sen tüm güzellikleri kaçırdın..!
( Elinizdekilerin Değerini Bilin başlıklı yazı zeyneb-beygo tarafından 8/24/2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.