HATIRLARMISIN  CANIM ANAM  ,SANKİ BİR DÜĞÜN BİR BAYRAM HAVASI VARDI O GÜN BİZİM MAHALLEDE  DAVULUN SESİ BİR BAŞKA RENK KATIYORDU HALAYLARA ARKADAŞLARIM  DOSTLARIM HEP YANI BAŞIMDAYDILAR HİÇ İNDİRMİYORLARDI BENİ OMUZLARINDAN DUALARINIZ SEMALARA  YÜKSELİYORDU  ADETA DİLLERDE , KALPLERDE HEP AYNI İNANÇ VARDI DUYGULAR BİRDİ GÖNÜLLLERDE KORKU İSE ASLA YOKTU SEL OLUP COŞAN YAŞLI GÖZLERDE ….

               ÖPMÜŞTÜM O MÜBAREK ELLERİNİ HELALLİK İSTEMİŞTİM SENDEN VE SENİNE KADAR ÇOK SEVDİĞİMİ  SÖYLEMİŞTİM HATIRLIYORMUSUN ANAM.

                VATAN BORCU NAMUS  BORCU DERDİN SEN ÖĞRETMİŞTİN  HER ŞEYİ BANA  KARŞILIKSIZ , EZANI BAYRAĞI VE VATANI SEVMEYİ GEREKİRSE BU UĞURDA SEVE , SEVE  CAN  VERMEYİ  EVET  SEN ÖĞRETMİŞTİN ANAM. KORKMA OĞLUM DERDİN KORKMA  ASLA , VATAN İÇİN  BAYRAK İÇİN  ŞEHİT BİLE OLSAN DA 

                AL  YAZMALI  ELLERİ  NASIRLI  GÜL YÜZLÜ ANAM , ELLERİME KINA  YAKIP  AL  YAZMANI BAĞLADIĞIN  GÜNÜ  HATIRLA… OĞLUM  SENİ  BEN  VATANIMIZA  GELİN  EDİYORUM  DEMİŞTİN . ÇOK  MUTLUYDUN HELAL  OLSUN  DİYORDUN  VATAN  İÇİN  HER ŞEY . İŞTE  HALA  ELLERİM  KINALI  KOKUNU  SAKLIYORUM  ELLERİMDE… BENİM  YERİMDE  OLMAK  İSTEYİPTE  OLAMAYANLAR  İÇİNSE  ÇOK  ÜZÜLÜYORUM  BİR BİLSEN ANAM.

               BU  SANA  SON  MEKTUBUM  ANAM  ,ÇÜNKÜ  DÜN  GECE  BİR  RÜYA  GÖRDÜM.  RÜYAMDA  MELEKLER  ŞEHİT  OLACAĞIMI  MÜJDELİYORLARDI. AL  RENKLİ  BAYRAĞIMIZI  ELİME  UZATIP  GÖKYÜZÜNDEN  MİLYONLARCA  YILDIZI  ÜZERİME  DÖKÜYORLARDI VE HADİ  GEL ,GEL DİYE  SESLENİYORLARDI…SONRA  KIRMIZI  BEYAZ  GÜLLERİN  BURAM  BURAM  KOKTUĞU ,KUŞLARIN  ŞARKI  SÖYLEDİĞİ  ÇOK  GÜZEL  MİS  KOKULU  BİR  BAHÇEYE  GÖTÜRDÜLER ÖYLE  MUTLUYDUM Kİ  ANLATAMAM ANAM. O ANDA  BİRDEN  HANİ  SENİNLE BİRLİKTE  ŞAHİT  OLDUĞUMUZ ,SAKATLIĞINDAN  DOLAYI  ASKER  OLAMAYACAĞI  ŞEHİT  DÜŞEMEYECEĞİ  İÇİN  AĞLAYAN YEDİ  YAŞINDAKİ O KÜÇÜK  ÇOCUK  BELİRİVERDİ  YAVRUCAK  BENDE BENDE  DİYORDU  BENDE  ŞEHİT  OLMAYA  HAZIRIM VE  NASIL  AĞLIYORDU BİR  BİLEBİLSEN  ANAM .

           ŞİMDİ  BİR  DÜŞÜN  ANAM ; EZANLAR  HİÇ  SUSAR , BAYRAKLAR  İNER Mİ ? BÖLEBİLİRLER Mİ ŞU  AZİZ  VATANIMIZI  KİMİN  GÜCÜ  YETER  KİMİN  ANAM.

           BEN ÇOK  MUTLUYUM  NE  OLUR  SENDE  MUTLU  OL. ARKAMDAN  HİÇ  AĞLAMA  OLURMU , OLURMU  ANAM. BİLİYORUM  BİR  DAHA  GÖRÜŞEMEYECEĞİZ  BEN  ŞEHİT  OLACAĞIM . SEN  İSE  ŞEHİT  ANASI , VATAN  SAĞOLSUN  ANAM. DÜNYAYA  TEKRAR  GELECEK  OLSAM  ŞEHİT  OLMAK  İÇİN  GELİRİM  SEN  HİÇ  ÜZÜLME  ÇÜNKÜ  ŞEHİTLER  ÖLMEZ ; ÖLMEZ  ANAM. SEN  HAKKINI  HELAL  EYLE  .EĞER  BENİ  ÖZLERSEN  BAYRAĞIMIZA  BAK  DALGALANDIKÇA  HEP  BENİ  GÖRECEKSİN  TOPRAĞA  SARILDIĞINDA  SICAKLIĞIMI  HİSSEDECEK  GÜLLERİ  KOKLADIĞINDA  KOKUMU  SOLUYACAKSIN.  SAKIN  AMA  SAKIN  HİÇ  AĞLAMAYACAKSIN  ANAM.

         VAKİT  GELDİ  MELEKLER  EL  SALLIYOR  BENİ  ÇAĞIRIYOR.  ALLAHA  EMANET  OL  BENİM  CANIM  ANAM. EVET  ÇOK  YAKINDA   ŞEHİT  OLACAĞIM AMA  HER  SABAH  GÜNEŞLE  YENİDEN  DOĞACAĞIM  SAKIN  AĞLAMA  ANAM  ÇÜNKÜ  BEN  CENNETTE  OLACAĞIM , CENNETTE OLACAĞIM , CENNETTE OLACAĞIM …

 

( Son Mektup başlıklı yazı Orhan Tamtürk tarafından 29.08.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu