Hosca kal.

Gidiyorum bu aksam aldim derdimi kederimi, gayri dönmem geri.

Sen istedigin gibi yasa gaminla kederinle istersen unutursun beni.

Bir gün hatirlarsan unutmak istediklerini, son pismanligin kurtarmaz seni

Vurursun dizginlere gemi sürersin atini bir hice binemessin giden gemiye.

Derdime bir ilac gibiydin hasta yatagimda sancili gecelerde.

 Ince hayatin kuytularinda biraktin yüregimi simdi ne kaldi geriye.

Elveda derken sana agladi iki gözüm arkami döndügümde .

Biraktim sözlerim sel oldu akti sevdam yalnizligi yendi derken.

Firar ettirdin sicak ocagimdan bagimdan bahcemden  attin ateslere.

Özüm yemin ederken sözüm koptu kuru agaclardan can cekisir son vakitlerde.

Yorumsuz bir hayatla basbasa birakiyorum seni korkulu gecelerinde.

Kalacak izlerin yüregimin kann tarlasinda gömdügümde ismini  sonsuz derinliklere.

Benek benek olur yüregin anlayamassin nedenini ararsin ama bulamassin beni.

Sengül Kaplan Teke

31.08.2010

 

 

 

( Düslere Mahkum Misralar başlıklı yazı sengul--kapl tarafından 31.08.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu