Hiç aklıma gelmemişti
Seni bu kadar arayıp
Özleyebileceğim.
Sanki gün seninle başlayıp
Seninle bitendi.
Hiç aklımdan çıkmamış ki

Arada kızıp küssem bile
Sessiz sessiz çekilip bir köşeye
İzlesem de yaptıklarını
Hayret!
Nasıl da kalmış aklımda
Unuttum zannettiklerim...

Oysa, daha dündü
Asla! diye çılgınca seslenişim.
Bir daha mı tövbe deyişim
Ayrılığın üzerinden
Bunca zaman geçmişken
Hayret!
Nasıl da aklımdan çıkmamışsın sen?

Sanki yıl oldu
gidişinin üzerinden.
mevsimler döndü durdu
Kaç bahar,kaç yaz
Kaç kışa döndü
Biliyor musun ?

Yokluğun beni yok ediyordu
Anlamıyorsun.

Geldim
çok geçmedi diyorsun
Anladım
Bana az sana çok gelen zaman
Dursun Dünya haydi diyorsun
Zamanı mı şimdi sorgulamanın
Özlemişim seni gel diyorsun.

Şaşkınım
Sonunda aynı dili konuşur olduk
Sonunda ortak bir yolun
Başında bulunduk
Şimdilik sadece özlemler bizim
Kimbilir hayatın içinde
Kaç kere çözülüp ,çözülüp
Düğümleneceğiz.

Not:
Bir gece vakti
Öylesine karalanmış satırlar.
( Hiç Aklıma Gelmemişti/hiç Aklımdan Çıkmamış Ki başlıklı yazı Şenay DEMİRCİ tarafından 20.09.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu