AH BE DOST LAR

 

Be hey deli başım ne geziyorsun

Bir fikri kararda durmuyorsunki

Dünya telaşından gam deriyorsun

Dert ile hasreti silmiyorsunki

 

Dostlar bizi bi  kararsız kıldılar

Ahhh fikrime karaları çaldılar

Dilim dilim yüreciğim böldüler

Sinemde yarayı görmüyorsunki

 

Vefasız dostlarım gönlümü dağlar

Bağladığım ikrar kolumu bağlar

Rahmet bile yağar engine çağlar

Lut ile göllere dolmuyorsunki

 

Efkarım ummandır dost bunu bilmez

Bir garip naçarım kapımı çalmaz

Doludan  taşarım boş bile almaz

Dost  aht ı vefasız bilmiyorsunki

 

Gel sineme vurma dost hançerini

Bülbül yurt edermi viran yerini

Musalla taşına serdim  serimi

Neden  deli AHMET  ölmüyorsunki

                 AHMET BOGÜN

                       GEBZE

                  17/11/2010/

                 

 

   

 

 DOSTLARA BAYRAM MESAJIM 
                

Kurban Bayramınız kutlu, yüreğiniz umutlu, umutlarınız atlı, sevdanız kanatlı, mutluluğunuz katlı, sofranız tatlı, olsun dostlar…..

                                       Her ilkbaharda gelinciklerin en güzel başlangıçları müjdelediği gibi, bu bayramın da size ve ailenize mutluluk ve neşe getirmesi dileğimle. Kardeşliğin doğduğu, sevgilerin birleştiği,barışın bütün insanların gönlünde yer ettiği belki durgun, belki yorgun, yine de mutlu, yine de umutlu, yine de sevgi dolu nice bayramlara…….

 

Yüreğinize damla damla umut, günlerinize bin tatlı mutluluklar dolsun. Sevdikleriniz hep yanınızda olsun, yüzünüzde gülücüklerin gülleri solmasın ……….


hepinize bütün insanlara bütün insanım diyenlere olsun bu msj ım ve bütün dostların bütün insnların kurban  bayramını en içten dileklerimle kutluyorum………

 

( Ah Be Dost Lar başlıklı yazı Ahmet BÖGÜN tarafından 19.11.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu