Adı Aşk Tı Soyadı Sevda
uzun seneler öncesiydi..yılgın omuzlarıma yüklediğim hasretinle aramızda hep bir musubet vardı......senin herşeye gözlerini usulca yumduğun saatlerde..hiç bilmedin ki ben nasıl ağlardım..oysaki ne kadar kolaydı duymak her şeyi..anlamak kolaydı aslında savdanla kalbimin arasında saklı ağıtlarındaki seni ....ama sen hiç anlamadın..
//
ve..... hiç insafı yoktu bu zalim dizelerimin
takatım tükenircesine gölgelerle yitmelerimin
kader koydukca kederli her zamanlarımın adını
yazık ki kabulu olmadı bu tanımsız dualarımın ..
//
şimdi ellerimin ayasındaki masumiyetlerim bilki yine sanadır yar...ve nihavend şarkılarımda sessizce ağlarken bütün notalar..derin yanlızlığımda oynaşırdı duygular
ve yine de sendin baktığım aynalarda yüzüme çocuk sevinçleri salan..gülüşlerime çöken öksüz zamanlarımda pencereme doğan güneşimdin..ufakta olsa usulca..ve yine sendin hep beni benden alan..baştan sona bir hüsran...
//
için için alevlenirdi özlemlerin zamanla bir bir içimde
hasret başakların boy verdikce benim sen yüreğimde
bilmem ne zaman kabulu mümkün olaçak dualarımın
gün doğmayacakmı bilmem ki gözlerinden gözlerime
//
aslında ben iyi biliyordum bu gitmelerinin içindeki saklı
kederlerini....belkide biliyordum iki cephe arasında kör kurşunlar yemeden öncesini..ve baharlar unuturken kendi renklerini...ölü bir hazandı sana hasret avuçlarımdan beklettiğim..ama yinede umutsuz bir umut vardı..ve gözlerimden süzülen her damla yaşta ..aşk bir kere daha yıkandı...
...........................................
adına aşk dedim hep ağladım
sevda koydum soyadını ve yandım.
(
Adı Aşk Tı Soyadı Sevda başlıklı yazı
Aysu tarafından
30.11.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.