Sen Benim, Benim Diyemediğimsin...
Bak yazamıyorum işte nedendir bilmem.Senden sonra çok değişti herşey, sanki sen varken benim varlığıma delildin. Şimdi sen yoksun aşkında olmasın diyorum yutkunuyorum olmuyor işte seni özlüyorum.Elimde mi sanırsın seni sevmemek elimde değilki,kolay değil sensizlik kabullenemiyorum.
Seni sevmediğimi söylemem; bilimi, havayı, suyu hatta yaradanı yok saymak reddetmek gibi bişey seni sevmediğimi söyleyebilmem anlıyormusun.Bu satırları sen okursun diye yazmıyorum ayrıca;okuyor olsan ne fayda ben senden birşey istemiyorum ki,elinden gelirse senden kalan ne varsa al götür diyorum.
Ben sensizliğe alışmayı, seni unutmayı istiyorum.Bu aşkı ben inşa ettim benim alın terim ne hakla emeğin varmış gibi yıkabildin bu ne cürret ha..!Yıkım ekibi misali baskın yaptılar bu aşka, kanunsuz yapılmış bina,yasak aşkmış gibi acımadan yıktılar oysa ne villalar var göz önünde, ne yalılar hazine malında.
Ne istediler ne istedin bu aşktan ben kendi küçük dünyamda öyle büyüttüm ki seni ben seni dünya sanırdım en acı olan ne biliyormusun? Herşeye rağmen sen hala benim dünyamsın sen benim, sen benim, benimsin diyemediğimsin..
Bilal Küçük Aralık 2010
(
Sen Benim, Benim Diyemediğimsin... başlıklı yazı
bilal-kucuk tarafından
6.12.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.