Sevgili  edebiyat  dostları;

 

Bu gün içimiz kıpır  kıpır, neden mi? 

 

Çünkü sitemiz www.sendeyaz.net  değişiyor...

 

Uzun soluklu bir çalışmanın sonucunda nihayet çalışmalarımızın ödülünü yaklaşık  1  ay sonra  hep  birlikte  göreceğiz. Sizlerden gelen önerilerle ve bizim tespitlerimizle şekillenecek sitemizde ciddi yenilikler olacak…

 

Webmasterimiz sevgili  Aydın Yener  çalışmalarına bizim kendisine verdiğimiz değişiklik listesi ile başlamıştır. Edebiyata ve sizlere  daha  iyi  hizmet edebilmek için bu kararı aldık. Sizler de takdir edersiniz ki el yordamıyla öğrenmeye başladığımız bu alanda artık hatırı sayılır bir yerlere ulaşmak üzereyiz.

 

Merdivenlerin basamaklarından da ağır ağır çıkmaya devam edeceğiz ta ki sitemizi en üst basamaklara çıkarana dek. Sizlerin de sıcacık  yuvası olacak bu ailenin genişleyen ekibinin içinde olmanızı ve ailemize katkı yapacak dostlarınızı  davet ederek yürekleri büyük ekibimizin daha da büyümesine  katkıda bulunmanızı rica ediyoruz…

 

Şimdiden hepinize çok teşekkür ederiz...

 

www.sendeyaz.net 

 

Site Yönetimi

 

 

 

 

Üstteki  logo sitemizin yeni  www.sendeyaz.net logosudur...

( Sendeyaz.net Değişiyor başlıklı yazı AdemEFİLOĞLU tarafından 30.01.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu