BİRLİK OLMA GÜÇLÜ OL EY MÜSLÜMAN!

MÜSLÜMAN ÜLKELER BİRLİK OLMADAN ÖNCE GÜÇLÜ olmak zorundadır.

Çünkü gücünüz yok ise Birlik olmanızın hiçbir kıymeti harbiyesi yoktur.

Sorarım size tarihin süreci içerisinde yaptığınız teknolojik yatırımlar ne kadar?
Kaç tane tank ürettiniz? Kaç tane uçak ürettiniz? Kaç tane savaş gemisi ürettiniz?
Uzayda kaç tane uydunuz var? Hangi telefon markası sizin?

Teknolojinin, savunma ve savaş araç gereçlerinin dışında kaldığınız bu süreç içerisinde, coğrafyasında kullanılan silahların, uçakların savaş gemilerinin, tankların savaşla alakalı bütün ekipmanların, teçhizatın birçoğunu zaten sizin kafa kaldıracağınız ülkeler yapıyor ve size paranızla satıyor.

O yüzden bu kadar arsızlar, O yüzden bu kadar benciller, O yüzden o kadar pervasızlar. Güçlü oldukları için DEMOKRASİ de İNSAN HAKLARI DA kendilerine göre.

ÇÜNKÜ GÜÇ KİMDEYSE KURALI O KOYAR DÜNYASINDAN YAŞIYORUZ

Müslüman ülkeler olarak maalesef birçok ülke güçlü konumda değil.
Herkes özellikle Savaş söz konusu olduğunda dışa bağımlı.

Bu nedenle diyorum ki BİRLİK OLMADAN ÖNCE MÜSLÜMAN ÜLKELER GÜÇLÜ OLSUN.

Güçlü olduktan sonra merak etmeyin,
Hiç kimse istediği yerde elini kolunu sallayaraktan birini öldüremez, bomba atamaz, saldırı yapamaz.

Âdem Efiloğlu
( Birlik Olma Güçlü Ol başlıklı yazı AdemEFİLOĞLU tarafından 31.07.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu